جرم گیر دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

اهمیت مراجعه به پزشک واستفاده از جرمگیر دندانپزشکی برای برطرف کردن جرم های ایجاد شده برروی دندان

عدم توجه به بهداشت دهان وسیگار کشیدن موجب ایجاد لایه های جرم بر روی دندان می شود که سبب زرد شدن دندان های فرد شده و به راحتی با مسواک قابل شستشو نیستند.جرمگیر دندانپزشکی ابزاری است برای از بین بردن جرمهای دندانی که موجب سفیدشدن دندان میشود .

جرمگیر دندانپزشکی به وسیله اسپری آب و ضربه های کوچک جرم های ایجاد شده برروی دندان را از بین میبرد.در این روش لایه ای از روی دندان برداشته نمی شود فلذا این روش اصلا درد نداردو فقط جرم های ایجاد شده را ازبین میبرد.نوشیدن آب سرد یا گرم بلافاصله عد از این عمل توصیه نمیشود.

لزوم استفاده از جرمگیر دندانپزشکی در مطب های دندانپزشکان به دلیل مراجعات زیاد بیماران برای انجام عمل جرم زدایی بسیار ضروری میباشد.هر فرد نیاز دارد تاسالی یکبار برای محافظت از دندان های خود این کار را انجام دهد.البته این عمل باید طبق توصیه پزشک انجام شود و اگر بهداشت دندان ها به خوبی انجام شود شاید نیاز به جرمگیری بیش از یکسال هم باشد.

خمیر دندانهایی در بازار وجود دارد که برای جرم زدایی دندان تهیه شده اند که استفاده مداوم از آنها اصلا توصیه نمی شود زیرا خراشیدگی روی دندان ایجاد میکند و به مرورزمان زمینه چسبندگی برروی دندان را بیشتر کرده و آسیب بیشتری را به دندان ها وارد میکند.فلذا مراجع به پزشک واستفاده از جرمگیر دندانپزشکی برای از بین بردن رسوبات جمع شده برروی دندان بهترین روش می باشد و آسیبی را به دندان های شما وارد نمیکند.

جرمگیر دندانپزشکی در برندهای مختلفی در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجو دارد که ساخت کشورهای مختلف هستند.آگاهی از نحوه عملکرد هر برند کمک شایانی به شما در خرید میکند.

به دلیل کاربرد زیاد جرمگیر دندانپزشکی لازم است تا دندانپزشکان محترم بهترین نوع آن را تهیه کرده تا در حین کار با آن مدام دچار مشکل نشود و در حقیقت با هزینه کمی بیشتر اطمینان کاری خود را بالا ببرند که این امر باعث آسایش خودشان در حین کار می شود.

در پایان این مقاله شایان ذکر است که استفاده از جرمگیر دندانپزشکی به هیچ عنوان آسیبی به دندان ها وارد نمیکند و این باور که باعث لق شدن دندان ها می شود کاملا غلط است و نکته ای که وجود دارد این روش ب از بین بردن جرم های تشکیل شده برروی دندان به سلامت آن کمک شایانی کرده و از دندان های شما در برابر پوسیدگی مقاومت میکند.

امید است این مقاله لزوم جرمگیر دندانپزشکی را به طور سالیانه برای دندان ها ذکر کرده باشد و کمک اندکی در بالا بردن سطح آگاهی افراد برای ترقیب هرچه بیشتر برای انجام این کار کرده باشد

 

 

 

جرم گیر دندانپزشکی...
ما را در سایت جرم گیر دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : جرمگیر,دستگاه جرم گیر,جرم گیر دندانپزشکی,دستگاه جرمگیر,جرمگیر دندانپزشکی, نویسنده : marzi jermgirdental بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 21:44